نوع فایل: Word-EXCEL -MSP-PDF|تاریخ:شمسی|گانتچارت|مدت:۱،۳۴۰|تعدادفعالیت:۸۵۷|CPM –نمودار- تخصیص منابع – Cash Flow |زبان:فارسی – انگلیسی |محدوده زمانی: ۸۸-۸۴| ۱۹۱ صفحهنسخه نمایشی
تأخیرات ریالی و فیزیکی پروژه کانال و تونل انتقال آب (قطعه دوم) – کامل
- محاسبه تإخیر در پرداخت صورتوضعیتهای موقت
- دلائل تأخیرات لحاظ شده در برنامه زمانبندی ویرایش اول از قبیل:
- افزایش مقادیر کار
- معارض
- مشکل نبود گازوئیل برای ماشین آلات
- برف و سرمای شدید و یخبندان زمستان
- آبگرفتگی داخل تونل اصلی
- کمبود مواد ناریه
- دستور کارهای صادره
- آنالیز سرعت اجرای تونل و فلوم داخل تونل
- تقویم تأخیرات کل
- گزارش روند کاری
- کمبود گاز مایع
- بارندگی و سیل
- تأخیر در تصویب نقشهها و ارائه دستور کارها توسط مشاور
- ریزش
- طولانی شدن سیکل کاری
- گزارش تشریحی تأخیرات
- تأخیرات ناشی از تغییر ماهیت پروژه
- دفترچه مقادیر ریالی آبیاری زهکشی
- دفترچه مقادیر ریالی راه، باند فرودگاه و زیرسازی راه آهن
- نمودار همپوشانی عوامل مختلف تأخیرات فیزیکی
- برنامه زمانبندی به همراه:
- نمودار گانت چارت،
- مسیر بحرانی،
- ساختار شکست،
- احجام،
- واحد،
- هزینه،
- وزن
- روابط پیشنیازی
- شامل فعالیتهای اصلی:
عملیات اجرایی پروژه |
تجهیز اولیه کارگاه |
تجهیز ثانویه کارگاه |
احداث کانال |
عملیات اجرای کانال بعد از تونل |
اجرای کانال از کیلومتر ۸۱۰+۹ الی کیلومتر ۰۶۰+۱۰ |
احداث ابنیه فنی مسیر کانال از کیلومتر ۸۱۰+۹ الی کیلومتر ۰۶۰+۱۰ |
کالورت شماره (۲۳) واقع در کیلومتر ۸۲۲.۹۶۷+۹ |
کالورت شماره (۲۴) واقع در کیلومتر ۹۳۲.۶۶۵+۹ |
کالورت شماره (۲۵) واقع در کیلومتر ۰۲۴.۰۰۲+۱۰ |
اجرای کانال از کیلومتر۰۶۰+۱۰ الی کیلومتر ۵۶۰+۱۰ |
احداث ابنیه فنی مسیر کانال از کیلومتر۰۶۰+۱۰ الی کیلومتر ۵۶۰+۱۰ |
کالورت شماره(۲۶) واقع در کیلومتر ۰۷۰.۹۴۷+۱۰ |
کالورت شماره(۲۷) واقع در کیلومتر ۱۹۶,۲۶۵+۱۰ |
کالورت شماره (۲۸) واقع در کیلومتر ۳۱۹.۴۰۹+۱۰ |
کالورت شماره (۲۹) واقع در کیلومتر ۳۶۳.۰۰۵+۱۰ |
کالورت شماره (۳۰) واقع در کیلومتر ۴۱۳.۲۸۳+۱۰ |
کالورت شماره (۳۱) واقع در کیلومتر ۵۱۸.۴۲۷+۱۰ |
اجرای کانال از کیلومتر ۵۶۰+۱۰ الی کیلومتر ۳۲۴+۱۱ |
احداث ابنیه فنی مسیر کانال از کیلومتر۵۶۰+۱۰ الی کیلومتر ۳۲۴+۱۱ |
کالورت شماره (۳۲) واقع در کیلومتر ۷۱۷.۰۶۶+۱۰ |
کالورت شماره (۳۳) واقع در کیلومتر ۹۲۱.۱۴۴+۱۰ |
کالورت شماره (۳۴) واقع در کیلومتر ۱۱۹.۵۹۱+۱۱ |
کالورت شماره (۳۵) واقع در کیلومتر ۱۶۶.۴۳+۱۱ |
آبگیر اکرم آباد(۲) واقع در کیلومتر ۲۸۲.۴۲۳+۱۱ |
اجرای کانال از کیلومتر ۳۱۰+۹ الی کیلومتر ۸۱۰+۹ |
احداث ابنیه فنی مسیر کانال از کیلومتر ۳۱۰+۹ الی کیلومتر ۸۱۰+۹ |
کالورت شماره (۲۲) واقع در کیلومتر ۶۸۳.۸۹۶+۹ |
آبگیر AKPS4واقع در کیلومتر ۶۵۷.۷۴۳+۹ |
کالورت شماره (۲۱) واقع در کیلومتر ۶۳۳.۲۴۶+۹ |
کالورت شماره (۲۰) واقع در کیلومتر ۵۶۷.۱۴۲+۹ |
کالورت شماره (۱۹) واقع در کیلومتر ۴۸۴.۹۸۵+۹ |
کالورت شماره (۱۸) واقع در کیلومتر ۳۶۵.۵۶۰+۹ |
اجرای کانال از کیلومتر ۸۱۰+۸ الی کیلومتر ۳۱۰+۹ |
احداث ابنیه فنی مسیر کانال از کیلومتر ۸۱۰+۸ الی کیلومتر ۳۱۰+۹ |
سیفون شماره (۴) از کیلومتر ۷۷۸,۶۴۸+۸ الی کیلومتر۹۲۴.۶۲۸+۸ |
کالورت شماره (۱۷) واقع در کیلومتر ۲۴۴.۱۸۵+۹ |
کالورت شماره (۱۶) واقع در کیلومتر ۱۰۶.۲۸۶+۹ |
پل ماشین رو شماره (۷) واقع در کیلومتر ۹۸۶.۴۰۴+۸ |
اجرای کانال از کیلومتر ۳۱۰+۸ الی کیلومتر ۸۱۰+۸ |
احداث جاده سرویس کانال از کیلومتر ۳۱۰+۸ الی کیلومتر ۸۱۰+۸ |
عملیات اصلی جاده سرویس کانال از کیلومتر ۳۱۰+۸ الی کیلومتر ۸۱۰+۸ |
ابنیه فنی جاده سرویس کانال از کیلومتر ۳۱۰+۸ الی کیلومتر ۸۱۰+۸ |
کالورت B4-2 واقع در کیلومتر ۱۶۷.۳۹+۰ |
کالورت B4-1 واقع در کیلومتر ۰۹۱.۲۳+۰ |
عملیات اجرای کانال قبل از تونل |
اجرای کانال از کیلومتر ۳۶۳+۵ الی کیلومتر ۰۵۴ +۶ |
احداث ابنیه فنی مسیر کانال از کیلومتر۳۶۳+۵ الی کیلومتر ۰۵۴ +۶ |
کالورت شماره (۱۵) و چاهک زهکش واقع در کیلومتر ۹۴۴.۶۴۹+۵ |
کالورت شماره (۱۴) و چاهک زهکش واقع در کیلومتر ۷۴۳.۱۵۳+۵ |
کالورت شماره (۱۳) و چاهک زهکش واقع در کیلومتر ۴۸۲.۸۲۰+۵ |
اجرای کانال از کیلومتر ۸۶۳+۴ الی کیلومتر ۳۶۳ +۵ |
احداث ابنیه فنی مسیر کانال از کیلومتر۸۶۳+۴ الی کیلومتر ۳۶۳ +۵ |
کالورت شماره (۱۲) و چاهک زهکش واقع در کیلومتر ۱۵۳.۵۳۳+۵ |
کالورت شماره (۱۱) و چاهک زهکش واقع در کیلومتر ۹۴۷.۲۶۲+۴ |
اجرای کانال از کیلومتر ۳۶۳+۴ الی کیلومتر ۸۶۳ +۴ |
احداث ابنیه فنی مسیر کانال از کیلومتر۳۶۳+۴ الی کیلومتر ۸۶۳ +۴ |
کالورت شماره (۱۰) و چاهک زهکش واقع در کیلومتر ۷۴۹.۳۹۵+۴ |
پل ماشین رو شماره (۶) واقع در کیلومتر ۶۳۳.۶۴۲+۴ |
سیفون شماره (۳) از کیلومتر ۵۵۳.۵۹۷+۴ الی کیلومتر ۶۰۶.۲۳۸+۴ |
پل ماشین رو شماره (۵) واقع در کیلومتر ۵۲۶.۵۴۵+۴ |
احداث جاده سرویس کانال از کیلومتر ۳۶۳+۴ الی کیلومتر ۸۶۳ +۴ |
عملیات اصلی جاده سرویس کانال از کیلومتر ۳۶۳+۴ الی کیلومتر ۸۶۳ +۴ |
ابنیه فنی جاده سرویس کانال از کیلومتر ۳۶۳+۴ الی کیلومتر ۸۶۳ +۴ |
اجرای کانال از کیلومتر ۸۶۳+۳ الی کیلومتر ۳۶۳ +۴ |
احداث ابنیه فنی مسیر کانال از کیلومتر۸۶۳+۳ الی کیلومتر ۳۶۳ +۴ |
کالورت شماره (۹) و چاهک زهکش واقع در کیلومتر ۲۰۰.۰۰۰+۴ |
پل ماشین رو شماره (۴) واقع در کیلومتر ۰۵۷.۵۸۴+۴ |
سیفون شماره (۲) از کیلومتر ۹۵۲.۷۵۴+۳ الی کیلومتر ۰۳۰.۱۱۹+۴ |
پل ماشین رو شماره (۳) واقع در کیلومتر ۸۹۷.۱۸۴+۳ |
احداث جاده سرویس کانال از کیلومتر ۸۶۳+۳ الی کیلومتر ۳۶۳ +۴ |
عملیات اصلی جاده سرویس کانال از کیلومتر ۸۶۳+۳ الی کیلومتر ۳۶۳ +۴ |
ابنیه فنی جاده سرویس کانال از کیلومتر ۸۶۳+۳ الی کیلومتر ۳۶۳ +۴ |
اجرای کانال از کیلومتر ۳۶۳+۳ الی کیلومتر ۸۶۳ +۳ |
احداث ابنیه فنی مسیر کانال از کیلومتر۳۶۳+۳ الی کیلومتر ۸۶۳ +۳ |
کالورت شماره (۸) و چاهک زهکش واقع در کیلومتر ۷۶۸.۹۵۹+۳ |
کالورت شماره (۷) و چاهک زهکش واقع در کیلومتر ۶۱۲.۱۶۶+۳ |
کالورت شماره (۶) و چاهک زهکش واقع در کیلومتر۳۸۲.۸۵۲+۳ |
احداث جاده سرویس کانال از کیلومتر ۳۶۳+۳ الی کیلومتر ۸۶۳ +۳ |
عملیات اصلی جاده سرویس کانال از کیلومتر ۳۶۳+۳ الی کیلومتر ۸۶۳ +۳ |
ابنیه فنی جاده سرویس کانال از کیلومتر ۳۶۳+۳ الی کیلومتر ۸۶۳ +۳ |
اجرای کانال از کیلومتر ۸۶۳+۲ الی کیلومتر ۳۶۳ +۳ |
احداث ابنیه فنی مسیر کانال از کیلومتر۸۶۳+۲ الی کیلومتر ۳۶۳ +۳ |
پل ماشین رو شماره (۲) واقع در کیلومتر ۲۶۷.۸۹۴+۳ |
سیفون شماره (۱) از کیلومتر ۰۲۵.۷۸۳+۳ الی کیلومتر ۲۵۱.۶۰۳+۳ |
پل ماشین رو شماره (۱) واقع در کیلومتر ۰۰۱.۲۸۸+۳ |
کالورت شماره (۵) و چاهک زهکش واقع در کیلومتر۹۵۳.۱۸۴+۲ |
احداث جاده سرویس کانال از کیلومتر ۸۶۳+۲ الی کیلومتر ۳۶۳ +۳ |
عملیات اصلی جاده سرویس کانال از کیلومتر۸۶۳+۲ الی کیلومتر ۳۶۳ +۳ |
ابنیه فنی جاده سرویس کانال از کیلومتر۸۶۳+۲ الی کیلومتر ۳۶۳ +۳ |
اجرای کانال از کیلومتر ۳۶۳+۲ الی کیلومتر ۸۶۳ +۲ |
احداث ابنیه فنی مسیر کانال از کیلومتر۳۶۳+۲ الی کیلومتر ۸۶۳ +۲ |
کالورت شماره (۴) و چاهک زهکش واقع در کیلومتر۶۷۱.۴۹۸+۲ |
کالورت شماره (۳) و چاهک زهکش واقع در کیلومتر۵۴۴.۰۰۳+۲ |
کالورت شماره (۲) و چاهک زهکش واقع در کیلومتر۴۸۸.۷۸۰+۲ |
سرریز جانبی و تنظیم کننده از کیلومتر ۴۵۲.۵۹۰+۲ الی کیلومتر ۴۸۰.۹۲۰+۲ |
کالورت شماره (۱) و چاهک زهکش واقع در کیلومتر۴۳۱.۱۳۹+۲ |
احداث تونل |
عملیات اجرایی تونل از خروجی |
اجرای پرتال تونل از خروجی |
حفاری تونل از خروجی |
لاینینگ تونل از خروجی |
عملیات اجرایی تونل از ورودی |
اجرای پرتال تونل از ورودی |
حفاری تونل از ورودی |
لاینینگ تونل از ورودی |
اجرای ادیت و پرتال آن |
عملیات اجرایی تونل از ادیت به سمت خروجی |
حفاری تونل از ادیت به سمت خروجی |
عملیات اجرایی تونل از ادیت به سمت ورودی |
حفاری تونل از ادیت به سمت ورودی |
Project Execute |
Primary Site Mobilizing |
Secondary Site Mobilizing |
Construction of the Canal |
Construction of Canal after Tunnel |
Construction of Canal from km 9+810 to km 10+060 |
Construction of Technical Structures of Canal from km 9+810 to km 10+060 |
Culvert (23) at km 9+822.967 |
Culvert (24) at km 9+ 932.665 |
Culvert (25) at km 10+024.002 |
Construction of Canal from km 10+060 to km 10+560 |
Construction of Technical Structures of Canal from km 10+060 to km 10+560 |
Culvert (26) at km 10+ 070.947 |
Culvert (27) at km 10+196.265 |
Culvert (28) at km 10+319.409 |
Culvert (29) at km 10+363.005 |
Culvert (30) at km 10+413.283 |
Culvert (31) at km 10+518.427 |
Construction of Canal from km 10+560 to km 11+324 |
Construction of Technical Structures of Canal from km 10+560 to km 11+324 |
Culvert (32) at km 10+717.066 |
Culvert (33) at km 10+921.144 |
Culvert (34) at km 11+119.591 |
Culvert (35) at km 11+166.43 |
Akram Abad Turnout (2) at km 11+282.423 |
Construction of Canal from km 9+310 to km 9+810 |
Construction of Technical Structures of Canal from km 9+310 to km 9+810 |
Culvert (22) at km 9+683.896 |
AKPS4 Turnout at km 9+ 657.743 |
Culvert (21) at km 9+633.246 |
Culvert (20) at km 9+ 567.142 |
Culvert (19) at km 9+ 484.985 |
Culvert (18) at km 9+ 365.560 |
Construction of Canal from km 8+810 to km 9+310 |
Construction of Technical Structures of Canal from km 8+810 to km 9+310 |
Siphon (4) from km 8+778.648 to km 8+ 924.628 |
Culvert (17) at km 9+ 244.185 |
Culvert (16) at km 9+106.286 |
Bridge (7) at km 8+ 986.404 |
Construction of Canal from km 8+310 to km 8+810 |
Construction of Canal Service Road from km 8+310 to km 8+810 |
Main Operation of Canal Service Road from km 8+310 to km 8+810 |
Technical Structures of Canal Service Road from km 8+310 to 8+810 |
Culvert B4-2 at km 0+167.39 |
Culvert B4-1 at km 0+091.23 |
Construction of Canal before Tunnel |
Construction of Canal from km 5+363 to km 6+054 |
Construction of Technical Structures of Canal from km 5+363 to km 6+054 |
Culvert (15) and Drain Well at km 5+944.649 |
Culvert (14) and Drain Well at km 5+743.153 |
Culvert (13) and Drain Well at km 5+482.820 |
Construction of Canal from km 4+863 to km 5+363 |
Construction of Technical Structures of Canal from km 4+863 to km 5+363 |
Culvert (12) and Drain Well at km 5+153.533 |
Culvert (11) and Drain Well at km 4+947.262 |
Construction of Canal from km 4+363 to km 4+863 |
Construction of Technical Structures of Canal from km 4+363 to km 4+863 |
Culvert (10) and Drain Well at km 4+749.395 |
Bridge (6) at km 4+633.642 |
Siphon (3) from km 4+533.597 to km 4+606.238 |
Bridge (5) at km 4+526.545 |
Construction of Canal Service Road from km 4+363 to km 4+863 |
Main Operation of Canal Service Road from km 4+363 to km 4+863 |
Technical Structures of Canal Service Road from km 4+363 to km 4+863 |
Construction of Canal from km 3+863 to km 4+363 |
Construction of Technical Structures of Canal from km 3+863 to km 4+363 |
Culvert (9) and Drain Well at km 4+200.000 |
Bridge (4) at km 4+057.584 |
Siphon (2) from km 3+952.754 to km 4.030.119 |
Bridge (3) at km 3+897.184 |
Construction of Canal Service Road from km 3+863 to km 4+363 |
Main Operation of Canal Service Road from km 3+863 to km 4+363 |
Technical Structures of Canal Service Road from km 3+863 to km 4+363 |
Construction of Canal from km 3+363 to km 3+863 |
Construction of Technical Structures of Canal from km 3+363 to km 3+863 |
Culvert (8) and Drain Well at km 3+768.959 |
Culvert (7) and Drain Well at km 3+612.166 |
Culvert (6) and Drain Well at km 3+382.852 |
Construction of Canal Service Road from km 3+363 to km 3+863 |
Main Operation of Canal Service Road from km 3+363 to km 3+863 |
Technical Structures of Canal Service Road from km 3+363 to km 3+863 |
Construction of Canal from km 2+863 to km 3+363 |
Construction of Technical Structures of Canal from km 2+863 to km 3+363 |
Bridge (2) at km 3+267.894 |
Siphon (1) from km 3+025.783 to km 3+251.603 |
Bridge (1) at km 3+001.288 |
Culvert (5) and Drain Well at km 2+953.184 |
Construction of Canal Service Road from km 2+863 to km 3+363 |
Main Operation of Canal Service Road from km 2+863 to km 3+363 |
Technical Structures of Canal Service Road from km 2+863 to km 3+363 |
Construction of Canal from km 2+363 to km 2+863 |
Construction of Technical Structures of Canal from km 2+363 to km 2+863 |
Culvert (4) and Drain Well at km 2+671.498 |
Culvert (3) and Drain Well at km 2+544.003 |
Culvert (2) and Drain Well at km 2+488.780 |
Side SpillWay and check from km 2+452.590 to 2+480.920 |
Culvert (1) and Drain Well at km 2+431.139 |
Construction of the Tunnel |
Executive Operation of Tunnel from Output |
Executive Operation for Tunnel Portal from Output |
Tunnelling from Output |
Tunnel Lining from Output |
Executive Operation of Tunnel from Input |
Executive Operation for Tunnel Portal from Input |
Tunnelling from Input |
Tunnel Lining from Input |
Executive Operation for Tunnel Portal from Adit |
Executive Operation of Tunnel from Adit to Output |
Tunnelling from Adit to Output |
Executive Operation of Tunnel from Adit to Input |
Tunnelling from Adit to Input |
نسخه نمایشی
لینک کوتاه شده : https://www.p-pc.ir/?p=3377