پنج شنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / پروژه برنامه زمانبندی چه خصوصیاتی دارد

پروژه برنامه زمانبندی چه خصوصیاتی دارد

پروژه برنامه زمانبندی چه خصوصیاتی دارد

 

برنامه ی زمانبندی در هرکاری به خصوص در ساخت ساختمان مهم بوده و از اجزای اصلی آن محسوب می شود. نمونه برنامه زمانبندی در سایت ما وجود دارد و آماده دانلود است و شامل موارد مختلفی مانند ریسک انجام پروژه بوده و از صفر تا ۱۰۰ ساخت ساختمان در آن دیده می شود.

 

همان طور که می دانید زمانبندی و برنامه ریزی از مهم ترین نکات قبل از شروع هرکاری است و باعث می شود تا بتوانید کار ها را به موقع انجام دهید. زمانبندی و برنامه ریزی در هر کاری تأثیرگذار است و یکی از فعالیت هایی که قبل از شروع آن باید حتما برنامه ریزی داشته باشید، فعالیت های ساختمانی است. بدون برنامه ریزی کارها درست پیش نخواهد رفت. ما در اینجا به شما کمک می کنیم که در پروژه های ساختمانی خود از یک برنامه ریزی منظم برخوردار شوید. در واقع یکی از مهم ترین وظایفی که مهندسان عمران در پروژه های مختلف دارند، ایجاد یک برنامه زمانبندی است به نحوی که کارها سر موقع انجام شود و پیمانکار هم بتواند کارهای خود را سر موقع انجام دهد.

 

نمونه پروژه زمانبندی
اگر در زمانبندی پروژه مشکل دارید یا تازه مشغول به کار شده اید و به
نمونه پروژه زمانبندی نیاز دارید، دانلود پروژه زمانبندی به راحتی در سایت ما امکان پذیر است. از مزایای این نمونه های پروژه زمانبندی عملی بودن و آزمایش شدن آن ها است. معمولاً یک پروژه زمانبندی دارای عناوین و قسمت های مختلفی مانند تحویل زمین و تجهیز کارگاه، بوته‌کنی و خاک برداری و گود برداری، پی‌کنی و بتن مگر و قالب بندی، آرماتور گذاری و میلگرد انتظار، بتن ریزی فونداسیون، آرماتور بندی و بتن‌ریزی ستون و همکف، اجرای سقف همکف، اجرای ستون و کلاف‌های سقف آخر + پلیت روی پوتر، کرسی چینی و قیر و گونی، خرپا و پوشش سقف آخر، حفر چاه فاضلاب و سپتینگ، نصب دیوار ۳D پنل همکف و نصب سنگ تیشه‌ای، نصب دیوار ۳D پنل طبقات و تعبیه لوله‌های تاسیسات، زیرسازی و پوشش زیر سقف آخر و سقف‌های کاذب، تاسیسات مکانیکی و برقی، نصب چهار چوب درب و پنجره و ضد زنگ، نازک کاری (کاشی کاری ، نازک کاری ، سنگ و آستر)، کف سازی و سنگ پله، نماسازی و نصب آبرو و زیر سازی پیشانی، نصب لوازم مکانیکی و برقی، نصب لنگه‌های در و پنجره و نقاشی و نصب شیشه است.

ویژگی های پروژه برنامه زمانبندی
در پروژه زمانبندی همه ی برنامه ها از صفر تا صد وجود دارد و می توانید به راحتی آن ها را مطالعه کنید. نمونه پروژه زمانبندی متناسب با هر ساختمان برای شما آماده شده است توجه داشته باشید که ساخت هر سازه ای به یک پروژه زمانبندی نیاز دارد. مثلاً برای ساخت مترو یا یک کارخانه هردو به یک پروژه زمانبندی مشخص نیاز دارید که مختص به آن باشد.
دانلود زمانبندی پروژه در سایت ما برای شما فراهم شده است.

برنامه زمانبندی کامل
یک برنامه زمانبندی کامل شما انواع ریسک های پروژه و وظایف هر فرد است و دارای موضوعاتی مانند توصیف پروژه، هدف اصلی پروژه، نقش ها و مسئولیت های اجرائی، خلاصه مایلستون ها، فرضیات، محدودیت ها و ریسک ها، معیار های پذیرش، اهداف محدوده ، زمان، هزینه و کیفیت، مشخصات زمین پروژه، مشخصات پروژه ساختمانی و پروانه ساختمان، فرم توجیه اقتصادی (این بخش از شامل موارد محرمانه می باشد و در پروژه قرار داده نشده است)، فرم توجیه فنی، فرم تعیین محدوده اختیارات در پروژه می شود.

در برنامه زمانبندی تمام بودجه ای که باید به هربخش اختصاص داده شود، توجیه انجام پروژه و مفید بودن آن نیز باید در پروژه ذکر شود، پروژه باید کاملا خوانا باشد و بتوان با یک نگاه آن را خواند و پارامترهای آن را تشخیص داد.  باید ارتباط بین پارامترها نیز در یک پروژه زمانبندی کاملا مشخص باشد. نمونه پروژه زمانبندی در سایت ما شامل تمام این موارد می شود و توسط متخصصین در این امر طراحی شده است. پروژه زمانبندی در سایت ما کاملا با جزییات مختلف در اختیار شما قرار خواهد گرفت این پروژه ها اختصاصی شده اند و برای انواع پروژه های ساختمانی متفاوت هستند. حتی ریسک های مختلف نیز باید در پروژه زمانبندی گنجانده شود و برنامه بگونه ای باشد که بتواند در مواقع نیاز دارای امکان تغییر بوده و شناور باشد.

لزوم وجود برنامه پروژه زمانبندی
اگر میبینیم که بسیاری از پروژه ها با شکست مواجه می شوند و بودجه های زیاد و نا معقولی برای آن ها خرج می شود دلیل آن نبود پروژه زمانبندی مناسب است بنابراین باید این موضوع را جدی گرفت و به آن توجه کرد.

نیاز فوری به نمونه برنامه زمانبندی و CPM پروژه های عمرانی، صنعتی و… دارید؟

همین الآن میخواهید نحوه کنترل پروژه را بیآموزید و نمونه کارهای مختلف را ببینید؟

نمیدانید که باید از کجا شروع کنید؟!!

نمیخواهید هزینه بالای نوشتن برنامه زمانبندی و کنترل پروژه را پرداخت نمایید؟

میخواهید روش اجرای یک پروژه خاص را بدانید؟

نحوه تهیه لایحه تأخیرات فیزیکی و ریالی را نمیدانید؟

نیاز به نمونه فرمت گزارش ماهیانه، هفتگی، روزانه، سالیانه، ادواری و HSE داید؟

با نحوه متره و برآورد یک پروژه آشنا شوید و نمونه کارهایش را ببینید.

با مجموعه کارهایی که یک مهندس عمران از جمله تهیه صورت وضعیت در دفتر فنی کارگاه بایستی انجام دهد آشنا شوید.

در پایان برای دانلود پروژه زمانبندی به سایت ما به نشانی https://www.p-pc.ir مراجعه کنید.

http://iusnews.ir/fa/news-details/298657/

http://www.rozbano.com/schedule-project-characteristics.html

برچسب‌ها:, , ,